Thursday, January 6, 2011

lepak dkt JP kota kinabalu

emmm...ari ne kira bst giler ar aku rsa,hehehe
bab time kmi org lepak dkt JP(kira tmpt lepak pas sadong ttup la skrg ne dkt kk,hehehe)
JP d gegar kn dgn pemuzik jlnan la aku panggil dorg...
biar pun dorag ne pemuzik jalanan,aku kira dorang ne mmg berbakat besar,muzik yang dorang men memang sedap & mengasyikkan semua orang yg stay dkt JP mlm ne....
yang best ny lg,bila dorgn men lagu waka waka, datang bdk B-Boy yg mmg aku puji sngt la dkt malaysia ne...
GILER BATTLE CREW & BORNEO SOUL BREAKERZ (kalau aku xsilap la,hehhehehe...)
join & aku rsa dorang pon spport gk la band yang ngh men lagu 2...
hebat giler la dorang dance,mmg smua dance yg dorg buat semua giler2 sma mcm nma group dorg,hehehhe
tp aku rsa hampa gk la bab aku xdpt la mau take pic dgn dorg td,heheheh(malu gk aku mau ambl pic dgn group B-Boy yg mmg hebat dkt malaya ne, hehehe)
aku memang minat gila dengan 2 group ne tyme dorg ikt SHOWDOWN 2010 lg... dorng ne mmg hebat dlm B-Boy ... :)
pa2 pon, aku harap next time da lg la dorg datang lg stay dekat JP & hope dapat la kenal dengan dorg gk... :)

PEACE u all,hehehe huhuhu

No comments:

Post a Comment